090412

Hallå!

Nu har va äntligen kommit hem till Stockholm. Åkte från fjällen vid lunch och kom hem strax efter elva. Blev ett trafikstopp mitt på E4an så vi blev försenade drygt en timme.. Annars gick resan bra. Stannade och åt lunch på Max i Bollnäs. Härligt vårväder var det då!

Förmiddagen ägnade vi åt att städa ur stugan. Packade det sista och stjussade iväg bror och pappsi till backen. Dom som har svårt att få nog av skidåkningen och gärna åker så ofta de bara kan. Jag och Emelie hoppade av vid Stall M och fotade de söta islandshästarna. Lite bilder kommer nedan.. Vi åt lunch på Rodolf tillsammans med Marc och Viktor och sa sedan hejdå till dom, och att vi skulle höras senare i Stockholm.

Nu ska jag krypa ner i sängen. Trots att man inte gjort något särskilt märkvärdigt och ansträngande idag så är jag ändå trött efter den långa resan. Vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0