090401

April, April din dumma sill..

Nu kom jag precis hem från en solig vårpromenad med Emelie och Billy. Vi tog en sväng i vasaparken och satte oss och fikade på en bänk i solen. Riktigt mys och skönt med sol och värme. Har saknat det!

Idag hade vi ingen vanlig skoldag eftersom tvåorna i skolan hade NP-prov. Klassen bestämde då att vi skulle åka iväg och bowla. Var ett tag sen man gjorde det. Det visade sig ju såklart till en början, innan man hittade rätta tekniken. haha. Blev en kul dag iallafall med mycket skratt och gott umgänge! Marina, Maggie, jag och Emelie käkade tjejlunch på donken innan jag och Emelie åkte vidare till Billy..

Ikväll hade jag tänkt att träna, men kom hem lite sent för att jag skulle hinna ner till passer. Så det får bli en annan dag.. Skidåkning nästa vecka ju, så ska nog se att jag tar igen passet ändå ;) Nu ska jag sortsätta packa och städa inför fjällen. Uppdaterar senare..

Kommentarer
Postat av: Veronica

Visst är det skönt att äntligen kunna sitta ute!

2009-04-01 @ 20:23:00
URL: http://verily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0