Jag har aldrig..

..kunnat påstå att jag varit en hejjare på att blogga. Visst har jag försökt, ett antal gånger, men jag skulle inte kunna säga att jag är något av en bloggerska. Jag tror att konsten bakom bloggning handlar om helheten. Att man, på ett smart och makalöst sätt, ska kunna kombinera in alla de delar personer intresserar sig av. Outfits, intressen och hela tiden dra in intressanta ämnen som lockar fok. Ändå sedan bloggvärlden sattes igång har folk försökt. Bloggar är numera en vardagssyssla och vissa lyckas bättre än andra. Så har det varit, så är det nu och så kommer det förmodligen alltid att vara. :) Jag har inga höga förväntningar på min blogg.. jag vill kunna dela med mig lite av vad jag sysslar med om dagarna. Hur mycket detta intresserar folk är inte det viktigaste för mig. Det jag vill uppfylla med min blogg är få möjlighet att göra något av det jag gillar oftare. Nämligen att skriva..

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Lycka till med dig blog tjejen..

det ska nog gå bra :D

Kramar jennifer

2009-03-27 @ 08:39:06
URL: http://mald.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0